25 stycznia 2018 roku w Hotelu Campanile w Lublinie odbyło się organizowane przez Lubelski Klub Biznesu we współpracy z firmą Tobea szkolenie warsztatowe pt. „ Klient diamentem Twojej firmy – budowanie relacji z klientem”.
Warsztaty prowadziła pani Olga Szyszka, która od 10 lat prowadzi projekty rozwoju kompetencji rekrutacyjnych dla managerów, rekruterów
i specjalistów HR.
W warsztatach przeznaczonych dla właścicieli firm, działu sprzedaży, liderów zespołów sprzedażowych, obsługi klienta oraz serwisu wzięło udział 40 przedstawicieli firm zrzeszonych w Lubelskim Klubie Biznesu.
Dzięki szkoleniu mieliśmy okazję poznać 4 typy klientów i zasady skutecznej komunikacji z nimi oraz przeanalizować osobowościowe rożnice wynikające z tej typologii. Warsztaty pomogły również określić jak po stylu komunikacji i zachowania rozpoznać potrzeby klienta oraz jak radzić sobie z klientem trudnym. Nauczyliśmy się też, jak budować krótkie informacje o produktach i usługach w sposób dopasowany do odbiorcy. Spotkanie urozmaiciło wiele ciekawostek z zakresu psychologii sprzedaży, marketingu i komunikacji.
Dziękujemy za zainteresowanie i udział w spotkaniu!
fot. Andrzej Rożek, Magdalena Banks