RZEMIENIAK-Robert

Robert RZEMIENIAK

Szef Działu Sprzedaży Materiałów Eksploatacyjnych firmy Multivac.

Ekspert z dziedziny marketingu. Człowiek o wielkich zdolnościach menedżerskich. Wysokiej klasy profesjonalista. Dorywczo - wykładowca akademicki. Człowiek, którego pasją jest innowacyjność. Urodzony w Zamościu 27 czerwca 1971 roku. Ukończył studia na kierunku Zarządzanie i Marketing na Politechnice Lubelskiej. Odbył także studia podyplomowe m.in. z zakresu finansów. Po studiach w 1995 roku rozpoczął pracę w Zakładach Tytoniowych w Lublinie w branży akcyzowej. Dosyć szybko pozyskał zaufanie zarządu i zlecono mu utworzenie w Zakładach Działu Marketingu. Zorganizował trzyosobowe Biuro Marketingu. Następnie Biuro to wchłonęło cały Dział Sprzedaży, na którego czele stanął.

W latach 1998 – 2003 pełnił funkcję wiceprezesa Zarządu. Po odejściu z Zakładów Tytoniowych pracował w kilku firmach m.in. w drukarni w Pile, której centrala znajdowała się w Warszawie. Następnie trafił do firmy Multivac jako koordynator ds. nowych zastosowań. Jest to ogólnoświatowa firma z centralą w Niemczech, produkująca maszyny pakujące. Firma ta była pierwszym na świecie producentem opakowań próżniowych. Multivac zagospodarował ok. 60 procent rynku światowego w dziedzinie opakowań.

 

Robert Rzemieniak, „wychowany w duchu marketingowca” – jak sam o sobie mówi - uważa, że najważniejsza w działalności firmy jest umiejętność słuchania klienta oraz dobre, wzajemne relacje między kupującym a sprzedającym. Relacje takie mogą powstać jedynie na bazie zaufania. Czasami cena nie jest najważniejsza. Liczy się to, by nigdy nie wprowadzać odbiorcy na „minę” promocyjną, by zawsze być do jego dyspozycji, by umieć mu pomóc w trudnej czy kryzysowej sytuacji, nawet kosztem własnego czasu wolnego. Klient gesty takie zapamiętuje. Rodzi się w ten sposób swoista lojalność, wierność danej marce. Liczy się także wiarygodność w przekazywaniu informacji o produktach firmy. Wszystkie dane muszą być precyzyjne, a nawet przekazane tak, by klient mógł w sytuacji ekstremalnej skorzystać z ukrytych rezerw. Nie można dopuścić do rozczarowań negatywnych. Nie wolno także unikać kontaktów z klientem. Nawet, jeśli nie można mu w danej chwili pomóc, trzeba go wysłuchać i znaleźć stosowne rozwiązanie. Trzeba również umieć stawić czoła krytyce i niezadowoleniu odbiorcy, a następnie poszukiwać sposobów rozwiązania sytuacji kryzysowej. Tak rodzą się tzw. stali klienci, którzy są podstawowym aktywem każdej firmy.

 

Robert Rzemieniak uważa, że w korporacji powinien obowiązywać pewien kodeks etyczny. Kodeks taki funkcjonuje w Multivacu. Stwarza on klarowne sytuacje, jeśli chodzi o zachowania pracowników, relacje wewnątrzkorporacyjne, kontakty zewnętrzne, a także zakres odpowiedzialności. Czyni to funkcjonowanie firmy transparentnym. Im większa organizacja, tym ważniejsza jest taka przejrzystość. Zestaw zasad postępowania wcale nie musi oznaczać sformalizowania działań; przeciwnie, służy ich usprawnieniu. Etyka to ważny element działalności biznesowej.

 

Chętnie zajmuje się domem i ogrodem. Lubi majsterkować, coś przerabiać. Dużo czyta. Jest miłośnikiem literatury science fiction. Fantastyką naukową zainteresował się jeszcze w szkole średniej. Ceni dobre filmy. Żonę Magdalenę poznał na studiach. Syn Wojciech ma sześć lat.

Przejdź do listy klubowiczów

 
« »
apis1 bigplay1  jsz  EUIC dwranna1 lewczuk1 wspa g
egen-gray elektromeks-gray modern_expo_gray SJ_oferta autopark gray  
telecomm-gray SONET3-gray pgf-cefarm-lublin-gray malinex logo1      
mikrobit logo Full Job  osm1 PPCC-GRAY bergers szstrona marek roszczewski
fotografika1 greenland1 hanesco1 honda1    logo brze
bps-logo-gray   logo_Asprim_grey logo sz kartonex_szare
ilan  inkubator podst pozytyw jpg    Millenium Leasing  YARIX
 
  FRL_grey          pekao k      
Gosciniec-gray   IMPEL-gray roztocze-gray    
  alert-gray Aqua-East-gray   Allia szare 
    stella-gray zeto_gray gospodarstwo rybackie g
energoserwis1 europa1 meblotap_gray factor1 fcrl1
 
rozek-gray
vena1 Rsz geomax1 grand1  
bps-logo-gray
 
 
  ing1 intrograf-logograyscale  bitsream g eac2 

 
uchman1 outdoor1 PGKiMRyki-gray logo_kolor
Bon appetit  waldi1 UPONOR_gray
mostostalpulawy1 progresschem1   inrecto g logobox1
proxim new gray  rapasz spomlek1   k2m

 

zamojska1 campanile1 logo warbo kolor bez biaego intemporis1 fra
cewar1 Wepa logo 2 wepa 
transip-gray instad-gray mon  luvi-gray
    AE LOGO 
logo-telkam PBF logo-krystian-gray
lift_gray pmbros_gray   VF-Concept-gray logoIBB-1
tw extra macrlogic sa millennium_gray  
EKO_TREND_gray POL-INOWEX_gray   treeden_gray Logo LST copy
ceramik_art_gray logokoronana 1  inkubator 1   romedia wersja podstawowa poziom 1
korn_gz_logo_gray korn_sj_logo_gray TZ sign variation A  Logo ABM Polska CMYK 1   
 Exoil  Fino melix g MEDI-SEPT     LED24SZ
      cukiernia-staropolska g     
fundacja-rozwoju-lubelszczyzny g geo g goniec g gorbi g   kabaret-mimika g kam-log g karya g
kk 
 
Konica-Minolta g krowki g  CAR GAZ logo1 copy
lubsad g Andpolsz  materne g mercure g
 
perla g porta g roltex g  logo 1  
  spoldzielczy-bank-piaski g targi-lublin g   tradma g  OSMBSZ