Drodzy Klubowicze!
Zapraszamy na pierwsze szkolenie w tym roku, organizowane wspólnie z Tobea! „Klient diamentem twojej firmy – budowanie relacji z Klientem” już 25 stycznia (czwartek) w godz. 9.00 – 12.00 w Hotelu Campanile. Warsztaty dla właścicieli firm, działu sprzedaży, liderów zespołów sprzedażowych, obsługi klienta, serwisu itp. Warsztaty poprowadzi Olga Szyszka - Doradca HR, trener biznesu, coach i HR Business partner z wieloletnim doświadczeniem.
Jak wykorzystać style komunikacji, aby sprzedawać więcej?
Jak trudny klient staje się łatwy?
Jak słuchanie pomaga sprzedać?
Jak poznać podstawową potrzebę klienta?
Podczas szkolenia poznasz m.in.:
Psychologiczne aspekty budowania relacji z Klientami
Zadawanie dobrych pytań Klientom, wspomagających Twój marketing
Jak określić po stylu komunikacji, zachowania, podstawową potrzebę Klienta?
Kim jest dla Ciebie Trudny Klient i jak sobie z nim poradzić?
Jak zbudować, krótką informację o produkcie, usłudze którą sprzedajesz, w sposób dopasowany do odbiorcy.
I wiele innych ciekawostek psychologii sprzedaży, marketingu, komunikacji.
Koszt uczestnictwa dla Klubowiczów:
Udział 1 osoby |
150 zł netto + 23 % VAT za osobę |
Udział 3 lub więcej osób z firmy – cena specjalna za 1 osobę |
120 zł netto + 23 % VAT za osobę |
Wypełniony formularz zgłoszeniowy prosimy przesłać do 22 stycznia na adres: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
Do pobrania:
Zapraszamy do udziału!