30 czerwca zapraszamy na III Konferencję Media-Marketing-Marka NOWOCZESNE TRENDY W MARKETINGU. Walka o klienta trwa. Budowanie marki przez firmę nie może być już ukierunkowane bezpośrednio na sprzedaż. Wygrywają marki emocjonalne i tylko te, które mają pozytywne konotacje. Coraz bardziej zyskuje na znaczeniu zaangażowanie społeczne firm i marek. Czy znasz aktualne trendy marketingowe? Czy i jak zmieniasz stosowane  narzędzia promocyjne, aby zbliżyć się do klienta, poprawić z nim komunikację, a w konsekwencji zwiększyć sprzedaż? Spotkanie adresowane jest do wszystkich, którym zależy na rozwoju własnych przedsiębiorstw, budowaniu marek, wzroście sprzedaży produktów i usług.

Konferencja MEDIA-MARKETING-MARKA adresowana jest do wszystkich, którym zależy na rozwoju własnych przedsiębiorstw, budowaniu marek, wzroście sprzedaży produktów i usług.

Powiedzenie “wyróżnij się lub zgiń” nie tylko jest wciąż aktualne, ale z roku na rok coraz bardziej zyskuje na znaczeniu.

Rynek ulega dynamicznym przemianom, a biznes musi za nimi nadążać. Wspomaga go w tym marketing, dziedzina zarządzania, której zadaniem jest optymalne wykorzystywanie możliwości, jakie stwarza rozwój technologii informacyjnych. Żyjemy w czasach komunikacji totalnej, w których wygra ten, kto w porę skorzysta z najbardziej efektywnych sposobów dotarcia do potencjalnego odbiorcy.

Co robić? Od czego zacząć? Na te pytania odpowiedzą zaproszeni na Konferencję eksperci.

Dowiemy się od nich między innymi:

  • Jak tworzyć dobrą strategię content marketingową.
  • Co to są kreatywne formy reklamy.
  • Jak zapewnić dobrą dystrybucję treści (social media, native advertising) i spójną obecność marketingową w wielu mediach (omnichannel).
  • Jak zainteresować kupujących swoim produktem na Facebooku i jak generować ruch na stronie z portali społecznościowych?

Walka o klienta trwa. Budowanie marki przez firmę nie może być już ukierunkowane bezpośrednio na sprzedaż. Wygrywają marki emocjonalne i tylko te, które mają pozytywne konotacje. Coraz bardziej zyskuje na znaczeniu zaangażowanie społeczne firm i marek.

Czy znamy aktualne trendy marketingowe? Czy i jak zmieniamy stosowane przez nas narzędzia promocyjne, aby zbliżyć się do klienta, poprawić z nim komunikację, a w konsekwencji zwiększyć sprzedaż?

Podczas Konferencji zajmiemy się także budowaniem siły marki. Bez mocnej marki coraz trudniej realizować cele sprzedażowe. Konieczność kreowania marki posiadającej jasno zdefiniowaną strategię staje się jednym z głównych wyzwań dla większości MŚP. Do niedawna udawało się zarządzanie marką poprzez tzw. model taktyczny - dominowały krótkoterminowe plany reklamy, a często odbywała się ona bez żadnego planu i pomysłu kreatywnego. Taki model nie ma przed sobą przyszłości. Nadchodzi czas świadomego, długofalowego marketingu.

Aby właściwie promować swoje produkty i usługi musimy jak najlepiej znać potrzeby ich nabywców. Jacy oni są, jaką wiedzą o nich dysponujemy?

Od gości Konferencji dowiemy się m.in., że nasi klienci są coraz bardziej mobilni, niecierpliwi i wymagający, a z drugiej strony oczekują indywidualnego, ludzkiego traktowania (nurt H2H - Human to Human). Eksperci przekonają nas też co do tego, że to konsumenci coraz częściej kreują nowe trendy i mody, a biznes musi za nimi nadążać.

A jak zmienia się przekaz marketingowy od strony technicznej? Doświadczamy tego na co dzień sami: wiadomości odbieramy głównie na urządzeniach mobilnych, wszystkie informacje chcemy otrzymywać jak najszybciej, a najbardziej przyciągają naszą uwagę obrazy i video. Tak samo musimy docierać do naszych klientów.

Aby to wszystko robić musimy pogłębiać wiedzę z zakresu marketingu. Temu właśnie służy zbliżająca się Konferencja i liczę, że się na niej spotkamy.

 

 

alt

page_2.jpg

page_3.jpg

page-4.jpg

page_5.jpg

 

page_6.jpg

page_7.jpg

 

 

Koszty udziału:

 

Koszt uczestnictwa dla Klubowiczów:

 Udział 1 osoby - 250,00  zł netto + 23 % VAT za osobę

Udział 2 lub więcej osób z firmy – cena specjalna za 1 osobę – 200,00 zł netto + 23 % VAT za osobę

 

Koszt uczestnictwa dla firm spoza LKB:

Udział 1 osoby – 300,00 zł netto + 23 % VAT za osobę

Udział 2 lub więcej osób z firmy – cena specjalna za 1 osobę 250,00 zł netto + 23 % VAT za osobę

 

Do pobrania:

PROGRAM KONFERENCJI str 1

PROGRAM KONFERENCJI str 2

PROGRAM KONFERENCJI str 3

PROGRAM KONFERENCJI str 4

PROGRAM KONFERENCJI str 5

PROGRAM KONFERENCJI str 6

PROGRAM KONFERENCJI str 7

 

 

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

Zgłoszenia przyjmujemy do 27 czerwca 2017r., zgłoszenia prosimy kierować mailem na adres: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. , oraz faxem: 81534 30 77

 

 

 
« »
apis1 bigplay1  jsz  EUIC dwranna1 lewczuk1 wspa g
egen-gray elektromeks-gray modern_expo_gray SJ_oferta autopark gray  
telecomm-gray SONET3-gray pgf-cefarm-lublin-gray   malinex logo1       pekao_k.jpg - 951.78 Kb       
mikrobit logo Full Job  osm1 PPCC-GRAY bergers szstrona marek roszczewski
fotografika1 greenland1 hanesco1 honda1 chemk  
bps-logo-gray   logo_Asprim_grey logo sz kartonex_szare
ilan      Millenium Leasing  YARIX
 
  FRL_grey   Aviva    Hotel Victoria 1
Gosciniec-gray   IMPEL-gray roztocze-gray    
  alert-gray Aqua-East-gray   Allia szare 
    stella-gray zeto_gray gospodarstwo rybackie g
energoserwis1 europa1 meblotap_gray factor1 fcrl1
 
rozek-gray
vena1 Rsz geomax1 grand1  
bps-logo-gray
 
 
agroters1 ing1 intrograf-logograyscale  bitsream g eac2 

 
uchman1 outdoor1 PGKiMRyki-gray logo_kolor
Bon appetit  waldi1 UPONOR_gray
mostostalpulawy1 progresschem1   inrecto g logobox1
proxim new gray  rapasz spomlek1   k2m

 

zamojska1 campanile1 logo warbo kolor bez biaego intemporis1 fra
cewar1 Wepa logo 2 wepa 
transip-gray instad-gray mon  luvi-gray
  hotel_krolewski_gray AE LOGO 
logo-telkam PBF logo-krystian-gray
lift_gray pmbros_gray   VF-Concept-gray logoIBB-1
tw extra macrlogic sa millennium_gray  
EKO_TREND_gray POL-INOWEX_gray webchili_gray treeden_gray Logo LST copy
ceramik_art_gray logokoronana 1  inkubator 1   romedia wersja podstawowa poziom 1
korn_gz_logo_gray korn_sj_logo_gray TZ sign variation A  Logo ABM Polska CMYK 1   
 Exoil  Fino melix g MEDI-SEPT  ab g  LED24SZ
    Consulting-Group g cukiernia-staropolska g     
fundacja-rozwoju-lubelszczyzny g geo g goniec g gorbi g   kabaret-mimika g kam-log g karya g
kk 
 
Konica-Minolta g krowki g  CAR GAZ logo1 copy
lubsad g Andpolsz  materne g mercure g
 
perla g porta g roltex g  logo 1 SylwiaKozuch logo copy
  spoldzielczy-bank-piaski g targi-lublin g   tradma g  OSMBSZ