WARSZTATY MARKETINGU PRAKTYCZNEGO. Media - Marketing - Marka. 13.05.2013 !

Tej wiosny Lubelski Klub Biznesu dla swoich Klubowiczów oraz zainteresowanych firm przygotował propozycję warsztatów marketingu praktycznego. Korzystając z potencjału ekspertów z branży info-medialnej zrzeszonych w LKB, wspólnie opracowaliśmy nową formułę spotkań, których największą wartością jest różnorodność doświadczeń i spojrzeń na marketing.

Zachęcamy, by po długiej zimie, wejść w II kwartał br. z nową energią. Nasi eksperci przeprowadzą uczestników warsztatów przez ćwiczenia, które pozwolą im samodzielnie odkryć metody i narzędzia marketingowe, które znajdą konkretne zastosowanie w ich firmach. Po warsztacie zapraszamy do bezpośrednich rozmów z prowadzącymi, którzy chętnie podzielą się swoimi spostrzeżeniami i wiedzą.

Miejsce warsztatów:

Hotel Huzar ul. Spadochroniarzy 9, Lublin

Czas trwania:

9:30 - 12:30 warsztat

12:30- 13:30 lunch i rozmowy

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

 

 

III. termin: 13.05.2013 r.

 

Sztuka budowania relacji z klientem – jak zbudować solidną markę i pozyskać lojalność klienta

 

Zakres:

 

  • jak stworzyć strategię lojalnościową, która bezpośrednio przełoży się na zysk?
  • jak właściwie optymalizować wydatki na kampanię reklamową?
  • czy wyznajesz błędną zasadę: usatysfakcjonowany klient=lojalny klient=zyskowny klient?
  • jak zbudować kapitał marki, aby zarabiać więcej?
  • co zrobić, aby zmienić model funkcjonowania firmy i oprzeć się konkurencji?
  • jak zarządzać kosztami i sprawić, aby relacja z klientem była zyskowna i aby obsługa nie „zjadła” zysków?

 

Korzyści:

 

  • umiejętność planowania strategicznego w biznesie;
  • gotowe narzędzia do planowania strategii lojalnościowej opartej na wiarygodności
    i zaufaniu klienta;
  • nowe rozwiązania i systemy prowadzenia działań brandingowych w małych, średnich
    i dużych przedsiębiorstwach.

 

Prowadzący: Agnieszka Smreczyńska-Gąbka, doradca ds. strategii i rozwoju.

 

 a.smreczyska - gbkaWłaściciel esse – pr&marketing&coaching, doradca ds. strategii i rozwoju, coach. Od 8 lat zajmuje się kreowaniem wizerunku przedsiębiorstw, osób publicznych, usług i produktów. Opracowuje i wdraża strategie rozwoju, kampanie marketingowe i procesy brandingowe. Współpracuję z firmami międzynarodowymi, uczelniami i instytucjami publicznymi. Sama była min. prezesem spółki akcyjnej i członkiem zarządu stowarzyszenia. Często występuje w roli mówcy biznesowego na zaproszenie organizacji i kluczowych klientów. Za najważniejszą cechę przedsiębiorstwa uważa skuteczność w realizacji celów strategicznych, dlatego swoją uwagę skupia na doskonaleniu rozwiązań optymalizujących efektywność podejmowanych działań.

 

 Termin Zgłoszeń upływa 9 maja 2013 r. (czwartek)

 

 

 

II termin: 26.04.2013 r.

Marka 2.0 - sprawdź, czego jeszcze nie wiesz o budowaniu wizerunku w dobie komunikacji dwustronnej.

 

Zakres:

  • "The DIGITORAL era" - marka i wizerunek w erze cyfrowej komunikacji dwustronnej
  • Quiz pt: Zobacz, czy jesteś "SOCIAL"
  • Podróż na dno Internetu - sprawdź, co naprawdę mówią o Tobie w sieci
  • Praca z briefem, podstawowe narzędzia komunikacji 2.0.

Korzyści:

  • Poznaj swojego klienta - era komunikacji 2.0
  • Sprawdź swoją wiedzę w zakresie nowych mediów
  • Dowiedz się, co ludzie mówią o Twojej firmie w sieci i jak naprawdę postrzegają Twoje produkty lub usługi
  • Naucz się wykorzystywać najnowsze narzędzia komunikacji z dzisiejszymi konsumentami
  • Zoptymalizuj swoje wydatki reklamowe

 

Prowadzący: Jarosław Bielecki, Managing Director, Mint Media Sp. z o. o.

 

j. bieleckiJarosław Bielecki - Absolvent SGH i University of Leeds (MSc International Marketing Management). Przedsiębiorca i społecznik. Przygodę z branżą interaktywną i marketingiem internetowym rozpoczynał przed laty w USA i Wielkiej Brytanii. W 2009 r. wrócił do kraju i od tego momentu rozwija firmę Mint Media - jedną z pierwszych agencji interaktywnych, oferujących kompleksowe rozwiązania marketingowe w sferze social media.

Dziś Mint Media ma za sobą ponad 500 zrealizowanych kampanii, a na sukcesy agencji pracuje zespół ponad trzydziestu specjalistów w Warszawie i w Lublinie, dzięki czemu wśród jej klientów pojawiły się m.in. takie marki jak PKO Bank Polski, Polpharma, Samsung, Honda, Browary Lubelskie, Oasis Tours, Telewizja N, Serenada czy FOX International Channels Polska. Jarek to także prelegent wielu konferencji branżowych (m.in. Social Enterprise, Social Business, Światowy Tydzień Przedsiębiorczości, Facebook NOW), a także autor licznych artykułów i publikacji poświęconych zagadnieniom marketingu internetowego (Media & Marketing Polska, Wirtualnemedia.pl, Mediarun.pl). Od 2009 roku współtwórca Akademii eMarketingu - cyklu wykładów poświęconych branży interaktywnej, przeznaczonych dla studentów lubelskich uczelni, a od 2012 roku, także studentów Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

 

Każdy uczestnik warszatu z Mint Media zobowiązany jest do zabrania ze sobą laptopa!

 Termin Zgłoszeń upływa 19 kwietnia 2013 r. (piątek)

 

I termin: 12.04.2013 r.

Autentyczność w marketingu. A gdzie tu jest zysk?

Zakres:

  • dlaczego marketing to największy dział w każdej firmie?
  • po co robić krok w tył skoro chcemy pędzić do przodu?
  • momenty prawdy i punkty kontaktu
  • na co nie przeznaczać budżetu reklamowego?
  • co zrobić, aby trwale motywować klientów do zakupu?
  • kogo angażować do projektów marketingowych?

Korzyści:

  • okazja do wyjścia poza schematy;
  • gotowe narzędzia do zastosowania od zaraz;
  • inspiracje z branży kreatywnej.

Prowadzący: Tomasz Kuryło, przedsiębiorca, inspiruje do zmiany.

t.kuryo

Współwłaściciel agencji interaktywnej Enzo oraz firmy doradczej Tobea.W Enzo od 10 lat pełni rolę prezesa, dba o rozwój pracowników i pozyskiwanie kluczowych projektów. Pomaga firmom odkrywać swoją tożsamość. Stawia na autentyczną i prostą komunikację.

W Tobea pomaga zarządom osiągać lepsze rezultaty, tworzyć kulturę otwartą na zmianę i innowacje, w której człowiek jest na pierwszym miejscu.

W swojej pracy uwielbia eksperymentować. Stosuje metody wizualnego myślenia, coaching, gry biznesowe aby zaangażować współpracowników i uwolnić ich potencjał. Swoim doświadczeniami dzieli się na warsztatach w ramach Lubelskiego Klubu Biznesu, Fundacji Inicjatyw Menedżerskich i Akademii e-Marketingu.

 Termin Zgłoszeń upływa 10 kwietnia 2013 r. (środa)


 
« »
apis1 bigplay1  jsz  EUIC dwranna1 lewczuk1 wspa g
egen-gray elektromeks-gray modern_expo_gray SJ_oferta autopark gray  
telecomm-gray SONET3-gray pgf-cefarm-lublin-gray malinex logo1      
mikrobit logo Full Job  osm1 PPCC-GRAY bergers szstrona marek roszczewski
fotografika1 greenland1 hanesco1 honda1    logo brze
bps-logo-gray   logo_Asprim_grey logo sz kartonex_szare
ilan  inkubator podst pozytyw jpg    Millenium Leasing  YARIX
 
  FRL_grey          pekao k      
Gosciniec-gray   IMPEL-gray roztocze-gray    
  alert-gray Aqua-East-gray   Allia szare 
    stella-gray zeto_gray gospodarstwo rybackie g
energoserwis1 europa1 meblotap_gray factor1 fcrl1
 
rozek-gray
vena1 Rsz geomax1 grand1  
bps-logo-gray
 
 
  ing1 intrograf-logograyscale  bitsream g eac2 

 
uchman1 outdoor1 PGKiMRyki-gray logo_kolor
Bon appetit  waldi1 UPONOR_gray
mostostalpulawy1 progresschem1   inrecto g logobox1
proxim new gray  rapasz spomlek1   k2m

 

zamojska1 campanile1 logo warbo kolor bez biaego intemporis1 fra
cewar1 Wepa logo 2 wepa 
transip-gray instad-gray mon  luvi-gray
    AE LOGO 
logo-telkam PBF logo-krystian-gray
lift_gray pmbros_gray   VF-Concept-gray logoIBB-1
tw extra macrlogic sa millennium_gray  
EKO_TREND_gray POL-INOWEX_gray   treeden_gray Logo LST copy
ceramik_art_gray logokoronana 1  inkubator 1   romedia wersja podstawowa poziom 1
korn_gz_logo_gray korn_sj_logo_gray TZ sign variation A  Logo ABM Polska CMYK 1   
 Exoil  Fino melix g MEDI-SEPT     LED24SZ
      cukiernia-staropolska g     
fundacja-rozwoju-lubelszczyzny g geo g goniec g gorbi g   kabaret-mimika g kam-log g karya g
kk 
 
Konica-Minolta g krowki g  CAR GAZ logo1 copy
lubsad g Andpolsz  materne g mercure g
 
perla g porta g roltex g  logo 1  
  spoldzielczy-bank-piaski g targi-lublin g   tradma g  OSMBSZ